Doprava a platba

DOPRAVA:                         

Zásilky jsou odesílány Českou poštou nebo kurýrem DPD:

      Zasíláme českou poštou - Obchod-kufry.czZasíláme DPD - Obchod-kufry.cz

- Doručení zpravidla následující pracovní den (platí pro objednávky do 12 hodin).

- Doručení během pracovního dne mezi 8–18 h. Informační SMS o čísle zásilky, data doručení a u dpd i přibližném čase.  Na stránkách www.dpd.cz máte možnost změnit datum a čas doručení. U České pošty při nezastižení na adrese bude balík uložen na poště po dobu 7 dní.

- Cena 99 Kč (při nákupu nad 1000 Kč zdarma).


doručujeme do Balíkovny - Obchod-kufry.czDoručujeme do DPD pickup výdejních míst - Obchod-kufry.cz 

- Doručení zpravidla následující pracovní den (platí pro objednávky do 12 hodin).

- Zboží si vyzvednete na Vámi určeném výdejním místě nebo v Alza boxu. Pokud zvolíte Alza box a zásilka nebude splňovat rozměry (do Alza boxu se nevejdou cestovní kufry), bude uloženo na nejbližším možném odběrném místě.

- Cena 69 Kč (při nákupu nad 1000 Kč zdarma).


 Doručení do zahraničí, včetně Slovenska, přepravní službou DPD. Cenu za dopravu do zahraničí uvidíte v objednávce.


PLATBA:

Platba kartou, Google Pay, Apple Pay  – platba bude probíhat přes Vaši platební kartu (povolenou pro platby na internetu). Využíváme platební systém ShoptetPay.

Rychlá platba přes banku - u vybraných bank (ČS, KB, ČSOB, Fio banka, Raiffeisenbank, AirBank, Moneta) platba proběhne ihned. Zdarma. Zboží skladem je ihned odesláno. Využíváme platební systém ShoptetPay.

Bankovní převod Pokud je zboží skladem, údaje k platbě Vám budou zaslány ihned, pokud není, po zpracování naším pracovníkem a případné domluvě se zákazníkem. Platíte do Fio banky. Zdarma.

Dobírka – Cena za dobírku je 30 Kč. Zboží skladem je ihned odesláno. 


PRO VAŠE POHODLÍ:

1) Jakýkoliv výrobek zakoupený v naší internetové prodejně můžete bez udání důvodů vrátit zpět do 60 dnů, více info v obchodních podmínkách.

2) Pokud by se náhodou stalo, že zboží poškodí přepravní firma, bude stačit, pokud nás kontaktujete po emailu nebo telefonu a zašleme Vám ihned poškozenou část novou, nebo případně nový produkt.

3) Reklamace vyřizujeme nejčastěji do 7–14 dní.

4) Při reklamaci stačí pouze uvést číslo objednávky nebo jméno na které bylo zboží odesláno (bez faktury). Více info v obchodních podmínkách.

5) V případě jakýchkoliv dotazů po dobu používání zakoupených produktů nás kontaktujte.

6) U většiny produktů jsou reálné recenze našich zákazníků. Po nákupu přijde za 30 dní žádost o recenzi emailem.

7) Jsme držiteli certifikátu "Ověřeno zákazníky" a členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

8) Na internetovém trhu jsme od roku 2007.

9) Bližší informace zjistíte na stránce o nás.

jsme členy APEK - Obchod s kufry